Deep Silver wint twee prestigieuze marketing awards voor Dead Island

Op de jaarlijkse Game Marketing Awards, wonnen uitgever Deep Silver en Axis Animations, de gouden award in de categorie ‘Outstanding Promotional Trailer’.
Bovendien behaalde Deep Silver de eerste plaats in de ‘PR & Marketing’ categorie voor ‘Best Use of Social Media’ voor Dead Island.

Dead Island heeft sinds de release van de spectaculaire trailer in februari 2011 heel wat aanhang verzameld bij verschillende media over de wereld.

Dead Island™, het gruwelijke zombie actiespel met RPG elementen van de bekende ontwikkelaar Techland, combineert first – person actie met een grote focus op melee combat, ontwikkeling van het personage en customisen van een breed gamma aan wapens. Al deze gameplay aspecten worden gepresenteerd in een verhaal geïnspireerd door de klassieke zombie films, met een gruwelijke campaign die je kan spelen met maximum 4 spelers in co – op mode.

Het spel speelt zich af op een tropisch eiland in een (5-sterren) vakantieoord. Rottende stukken mens, of wat ooit een mens was, in het zwembad zorgen er echter voor dat je liever geen duikje neemt. Achter elke hoek schuilt een meute zombies die je maar al te graag verslinden. Vuurwapens en munitie zijn heel zeldzaam en je moet het zien te redden met voorwerpen die je vindt, die je als wapen kunt gebruiken om de hordes zombies van je af te houden in intense man-tegen-zombie gevechten.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Geverifieerd door MonsterInsights