Divinity: Original Sin: Kickstarter campagne succesvol!

Larian Studios, als eerste Belgische studio,  is trots aan te kondigen dat hun Role Playing Game Divinity: Original Sin hun financieel doel van 400KUS $ heeft bereikt op Kickstarter en dit binnen een periode van 2 weken en nog zijn ze bezig om hun goal verder te behalen!

Deze game is een open-world traditional RPG met turn-based gevechten en bevat een single-player & co-op gameplay. Larian Studios is hierbij enorm tevreden want dit geeft hen de mogelijkheden om hun team uit te breiden en zo hun RPG game nog beter te maken. De makers willen dan ook niets onthouden aan hun fans en ‘financiële partners en hebben hierbij ons de mogelijkheid gegeven om deze publicatie van het project te laten bezichtigen

Het project is werkelijk bezig met een enorme doorbraak en kan een van de RPG games worden waar nog jaren plezier aan beleefd zal worden. Zo kan jij hen ook helpen door deze game te ‘liken’ of een donatie te doen.

Dit is niet het enige want voor elke 1000ste backer boven de 10000 wordt er een level toegevoegd aan de Lair van de Onuitsprekelijke, die onder Phantom Forest ligt.

Het spel is werkelijk niet meer te houden dus hebben de makers ook gezegd dat ze hun goals nog gaan uitbreiden. Voorlopig heb je althans nog steeds de kans om hun hierbij te helpen en ervoor te zorgen dat deze game, wie weet, de nieuwste RPG aller tijden wordt!

Men zou allemaal denken dat deze game niet veel inhoud maar daar is het waar men fout zit. Zo kan je het zelf ondervinden maar moet je anders eens luisteren naar deze critici

  • Original Sin is een poging om de perfectie te bereiken, en de inspanning is moeilijk te missen.“- Jim Sterling, Destructoid
  • Het spel voelde en zag eruit als Divine Divinity op steroïden.” – Myrthos, RPGWatch
  • Larian heeft de ervaring en het team die ze nodig hebben om de goederen te leveren. En te oordelen aan de video als bewijs, worden deze goederen perfect geleverd.” – Robert Purchese, Eurogamer
  • Ik heb al de huidige opbouw gespeeld en was geweldig onder de indruk.” – Adam Smith, RockPaperShotgun
  • Het heeft de humor waarmee Larian Studios om bekend is en om hun type van uitgebriede quests met meerdere eindes, turn-based gevechten en multi-player support in een spel dat net zo goed solo gespeeld kan worden. Bovendien is het de eerste Divinity spel dat komt met een level editor waarmee spelers hun eigen content kunnen creëeren.“- Runner up meest veelbelovende RPG van 2013, RPGWatch

Je moet deze game zien als een moderne versie van een wereld niet anders dan die van de Ultima VII. Verken deze wereld, hetzij alleen of met een vriend, en vecht terwijl jouw vriend meekijkt tegen tegenstanders in deze tactische turn-based combat die je veel doet terugdenken aan de grote turn-based RPG’s van het verleden. Deze wereld is tot op de rand gevuld met keuze en situaties, reactieve NPC’s en een aanzienlijke hoeveelheid verrassingen. Het helpt vaak, bij het maken van grootschalige epische RPG’s, om samen te vatten in een paar regels wat je probeert te maken en je te focussen om jezelf niet te verliezen tijdens het ontwikkelen van de game.

Nu dat ze zelf-financieren en zelf publiceren kunnen ze met volgende functies verder gaan:

  1. Een isometrisch cRPG
  2. Speel in Single-player of Coöperative multiplayer mode
  3. Een echte epische CRPG, zelfs in multiplayer ben je betrokken bij meer dan alleen de strijd en items koorts!
  4. Coöperatief dialoogsysteem
  5. Zeer reactieve wereld
  6. Diepe karakterontwikkelingssysteem
  7. Voldoende keuze en gevolgen
  8. Creëer je eigen RPG avonturen met onze krachtige RPG editor en deel of speel ze met vrienden
  9. Gevechten zijn erg tactisch en met turn-based functies: vaardigheid en spell combo’s, kansen om aan te vallen, actiepunten en nog veel meer…
  10. Verkenning is sterk beloond
  11. Je personage ontwikkelen aan je speelstijl met behulp van het klassenloze vaardigheid en statistieken systeem
  12. Talloze items interacties en combinaties wachten om ontdekt te worden.
  13. Muziek gecomponeerd door de brilliante Kirill Pokrovsky

 

Je kan dus zelf al zien wat een verbluffend werk ze al geleverd hebben en dat ze het nog grootser zien en nog veel in petto hebben is dus het teken voor jou om hier snel aan deel te nemen. Kan je niet wachten om Divinity: Original Sin zelf eens te spelen? Laat het hen weten! Dan maken ze een afspraak in hun studio’s in Gent.

De Divinity: Original Sin Kickstarter campagne is hier live.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Geverifieerd door MonsterInsights