Review Hole in the Wall

Bij huize Darklord zijn ze nogal verzot op Kinect feestjes,na “Dance Central 2″ ,” Kinect Sports 2″ & tal van andere actieve games besloten ze als kers op de taart “Hole In The Wall” te testen met een een breed publiek aan  huppelende,dansende mensen.

Iedereen kent wel het populaire Japanse tv-programma ‘Hole In The Wall’, waarbij bekende personen een olijke pose moeten aannemen die overeenkomt met een uitgesneden vorm in een aanstormende muur. Onlangs bereikte dit programma ook onze contreien. Een game van Hole In The Wall kon dan ook niet uitblijven. En welk spelapparaat verleent zich daar nu beter toe dan Microsofts Kinect?

Voor 800  Microsoft Points is de game van jou. Maar is het zijn geld wel waard

Wanneer je het spel opstart kun je kiezen uit  twee verschillende modi: ‘Quick Survival’ en ‘Show.

• Bij ‘Quick Survival’ komen een reeks muren op je afgestormd. Het is de bedoeling om de juiste pose aan te nemen en zo door het ‘gat’, dat telkens iets voorstelt, te geraken. Hoe beter je deze ruimte opvult, hoe sneller het balkje boven je zal vullen.Kun je de pose echter niet lang genoeg aannemen, dan zal het balkje zich trager vullen en loop je het risico dat je in het water belandt.
    Wanneer je één maal in het zwembad gevallen bent, is het over en kun je jouw score vergelijken met andere spelers via het leaderboard.
  • In ‘Show’ heb je echter drie levens per stage. In elke stage komen 10 muren op je af. Je kan alleen of met twee spelen. Wanneer je ervoor kiest om met z’n tweeën te spelen, moet je zorgen dat je genoeg ruimte ter beschikking hebt, anders zal de Kinect jouw bewegingen niet goed registreren.
    Elke stage heeft ook een ander thema, wat het allemaal wat aangenamer maakt. Wanneer je de drie stages voltooid hebt, is het tijd voor de finale. In deze laatste ronde zijn de lichten uitgedoofd en krijg je maar één keer de vorm te zien. Daardoor is het soms onmogelijk om op tijd de juiste pose aan te nemen, aangezien je veel minder tijd hebt dan in de vorige stages.

Bovendien hebben wij bij Playr00m vaak ons vloekwoordenboek bovengehaald. En dat laatste is geen excuus om onze tegenvallende resultaten goed te praten.
Daarnaast kom je vaak dezelfde uitgesneden vorm tegen, wat het allemaal wat repetitief maakt.

Hole in the Wall is een game die je best niet te lang na elkaar speelt. Wanneer je dit wel doet, loop je het risico dat jouw tv-scherm het niet overleeft uit frustratie. Met wat vrienden kan het best prettig zijn, voor een uurtje of twee. Heb je dus nood aan een partygame pur sang, die je graag met wat vrienden wilt spelen, schaf deze game dan zo snel mogelijk aan.

WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com
Geverifieerd door MonsterInsights